Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, worden de volgende werkdag geleverd. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, we zullen dan tijdig contact met u opnemen.
De verzendkosten bedragen:
€ 3,95 in de regio Alkmaar. Betreft het postcodegebied 1800 – 1842.
€ 4,95 in de regio Zuid-Scharwoude, Heerhugowaard, Hoorn. Betreft postcodegebieden 1700 – 1719, 1722 – 1731, 1850 – 1863, 1620 – 1630, 1689 – 1691, 1695 – 1696.
€ 5,95 In de regio Schoorl, Groet, Egmond aan Zee, Bergen en Heiloo. Betreft postcodegebieden 1931-1932, 1851-1853, 1860-1862, 1870-1871, 1873. LET OP! De bezorging gaat via een externe bezorging en is dus niet bekend hoe laat de bezorging wordt gebracht.
In Alkmaar, Sint-Pancras, Heerhugowaard en Noord-Scharwoude en Zuid-Scharwoude bezorgen wij GRATIS op donderdag tussen 16 en 21 uur.
In de regio Alkmaar bezorgen wij iedere dag tussen 13 en 17 uur.
In de regio Heerhugowaard bezorgen wij iedere dag tussen 18 en 21 uur, op donderdag tussen 17 en 21 uur.
In de regio’s Schermerhorn, Obdam en Hoorn bezorgen wij op vrijdag tussen 17 en 22 uur.
Levering verloopt via onze eigen bezorgdienst. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen via het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Met pin of contant betalen bij het afhalen of bezorgen.